Two words…

Two words … nothing else

Ce înseamnă viaţa personală?

Grea mai este viaţa asta, din toate punctele de vedere; mai ales din cauza celor sentimentale… Cauze care sunt foarte greu de explicat din diferite cauze şi motive…

Dacă ar fi să mă axez doar pe o mică parte din ceea ce înseamnă această viaţă pentru mine în special aş putea scrie nu unul, nu două, ci vreo nouă romane, dintre care 3 ar fi despre ultimele mele aşa zise încercări de relaţii de prietenie. Urmatoarele 4 despre cele 4 ori când am dat faţă în faţă cu moartea, al optulea ar fi despre plictiseală iar ultimul şi cel din urmă ar fi despre ceea ce am fost, ceea ce sunt şi ceea ce voi deveni din vina unei tipe. Dar nu asta este relevant, ci mai relevat este faptul că ar trebui să predau din nou o lecţie de ”pseudointeligenţă”.

In fine. Revenind la subiect am putea vorbi despre ceea ce reprezintă pentru o persoană, viaţa personală(sentimentală). Relaţiile sentimentale sunt doar începutul şi sfârşitul vieţii noastre moderne… fiind atât binecuvântarea cât şi blestemul fiecărei zile şi nopţi petrecute în DOI. Mulţi dintre noi visează să aibă parte de dragoste, pe când ei doresc doar sex, dar trecând şi peste asta, relaţiile sentimentale reprezintă acel concept al umanităţii în care s-au reunit toate. Dacă ar fi să întorci capul peste umăr şi să priveşti atent la fostele tale relaţii, atunci îţi vei da seama ca toată viaţa noastră e doar un index de relaţii, iar felul în care trăim aceste relaţii sentimentale influenţează şi depind de felul în care ne trăim relaţiile cu prietenii, colegii, familia, ş.a.

Dar mai frustrant este să vezi că de multe ori găseşti persoana aproape perfectă(câteodată mult prea des) şi în cel mai bun caz începi o relaţie minunată care se va termina cu amar sau care începe rău… şi se termină şi mai rau(aproape orice relaţie începe precum un basm şi devine foarte curând un coşmar)… sau a treia variantă: nu te bagă în seamă pentru că nu-i place persoana ta. Culmea ironiei este ca majoritatea oamenilor sunt convinşi că trebuie să-şi găsească persoana potrivită, să se îndrăgostească şi apoi să se mărite/însoare(ceea ce este puţin cam ciudat, deoarece dacă eu nu vreau să mă însor atunci ce se poate întampla?). Dar partea amuzanta abia acum urmează: aceste persoane sunt sigure ce vor simţi, pentru cine şi când vor găsi persoana potrivită, pentru ei.

Dar cu încrederea, sinceritatea şi pasiunea ce să facem? Apar acestea în viaţa lor din senin? sau acestea sunt doar nişte simple condiţii în care trebuie să cred, să le dezvolt şi să le îmbunătăţesc?

Până la urmă acestea sunt doar nişte provocări mai mici, pe când adevărata provocare vizează doar felul de a fi al persoanei pe care o iubesc, ba chiar şi felul cum aleg o astfel de persoană. Acestea sunt nişte condiţii pe care eu personal nu am ştiut să le folosesc la momentul oportun, dar acum oare voi şti să le folosesc? Nu ştiu cât timp va mai trece până voi afla răspunsul(dar tot îl voi afla).

Şi am să continui cu această parte ce ar trebui ţinută minte de toate pesoanele: Nu mai fiţi atât de siguri de faptul ca atunci când arăţi bine lucrurile se întâmplă , parcă, mai uşor; frumuseţea nu e de ajuns. Aşa că mai degrabă iţi creezi şi dezvolţi propriul stil lăuntric, propria personalitate, pentru că într-o relaţie serioasă acestea contează foarte mult… cel puţin pentru mine au contat în ultima relaţie serioasă în care am fost implicat, deşi aceasta a fost acum 2 ani şi ceva.

Şi atunci cand vă îndrăgostiţi cum vă veţi comporta? Mie personal simt că-mi fuge până şi pământul de sub picioare, dacă e corectă afirmaţia, pentru că mi se pare că reuşesc să trăiesc emoţiile la intensitate maximă, dar şi periculos pentru că nu vreau să fac din nou hipertensiune. Dar în rest dragostea îmi dăruieşte energie şi mă pune în mişcare. Aş putea spune întradevăr că dragostea este cel mai frumos sentiment şi ar fi minunat dacă ai avea parte de ea tot timpul, dar asta e puţin cam improbabil.

Cuvintele tandră, pasională sau calmă şi sigură sunt foarte importante şi ele; deoarece există perioade şi perioade, în care-ţi vei alege una din variantele de mai sus pentru relaţia ta. Dar dacă este să ţinem cont alte treburi precum zodiile, atunci ar trebui să ştii că o astfel de relaţie, se poate spune că merge, pe când nu este deloc în acest fel, deoarece pe lângă zodii poate să intervină şi temperamentul persoanei de lângă tine(colericul, sangvinicul, flegmaticul, melancolicul, extrovertitul, introvertitul, extroversiunea şi nevrozismul). Şi până la urmă ar fi plictisitor dacă toată viaţa s-ar derula ca o linie dreaptă, monotonă… .

Dar nici nu se poate proceda ca în următorul banc:

S-a realizat un sondaj de opinie cu privire la relaţiile conjugale şi modul de a le privi în diverse pături sociale.

Anchetatorii se opresc prima dată la un muncitor:
– Cum credeţi că este mai bine: să ai nevastă sau amantă?
– Păi, dom’le, eu zic că e mai bine să ai nevastă.
– De ce?
– Păi eşti mai împăcat să ştii că te-ai însurat după lege, că nu trăieşti în păcat şi au şi copilaşii doi părinţi, cum se cuvine.
Urmează un intelectual, aceeaşi întrebare:
– Părerea mea este că e mai bine să ai amantă, pentru că e relativ mai civilizat: cînd unul se plictiseşte, pleacă pur şi simplu, fără formalităţi, divorţ, tribunale, etc. Şi-apoi mai e şi acel savuros sentiment de clandestinitate…
Şi în sfirsit, un academician:
– Domnilor, fără îndoială că cel mai bine este să ai şi nevastă, şi amantă.
– ?! (stupoare printre anchetatori).
– Păi să vă spun cum e în cazul meu: acum, de exemplu, nevasta ştie că sînt la amantă, amanta ştie că sînt la nevastă, iar eu stau în bibliotecă şi citesc…

Eu ştiu, în ce categorie din acestea mă încadrez, dar voi ştiţi ?

09, 06 , 2009 - Posted by | Toate

1 Comment »

  1. Cu toate că internetul e peste tot, de-abia acum (după atâta timp), ţi-am descoperit blogul. Şi această postare îmi place în mod deosebit, îmi place cum analizezi dragostea, sau mai bin zis cum o analizai, sunt curioasă ce spui acum. 🙂
    Cât despre mica ta ghicitoare, cu toate că eşti de formaţie intelectual, eu zic că – din punct de vedere amoros – ai fi de acord cu muncitorul. 🙂

    Comment by anamariatim | 17, 11 , 2010 | Reply


Leave a Reply

