Two words…

Two words … nothing else

Dacă sunteţi fericiţi de ce scrieţi doar când sunteţi trişti?

Da, scriu rar pentru că nu scriu decât pentru mine şi vă las şi pe voi să mai comentaţi să văd dacă ideile mele sunt preconcepţionale ori ba, iar asta nu cred că înseamnă că scriu pentru voi deşi o persoană dragă mie ţine neapărat să mă contrazică la chestia asta. De asta blogul nu e în topul blogurilor româneşti(nici nu-mi doresc ca cel personal să fie acolo), de asta nu are reclame CPC[însă vând link-uri(a se vedea footerul) şi le vând chiar bine] pentru că nu scriu pentru bani, de asta şi de altele.

Hmmm, e ciudat. Pentru prima dată mi-am dat seama că nu ştiu despre ce să scriu (simt că am mai spus asta şi în alt articol), şi iar imi aduce aminte memoria o replică pe care am mai zis-o în alt articol şi care nu-mi aparţine: “Dacă scrie rar înseamnă că are o viaţă interesantă”, aşa o fi oare? Bănuiesc că da, având în vedere ce mi se intâmplă şi ce mi s-a întâmplat de la începutul anului din toate punctele de vedere, atât sentimental cât şi financiar(?).

Am aşa o mare impresie că nu scriem (noi bloggerii sau voi bloggerii-că eu nu sunt unul sau nu ma încadrez în standardele pe care le cereţi şi sincer nici nu vreau) articole idealiste de cât atunci când o ducem mai rau, că nu vorbim ca nişte idealişti sau că nu suntem idealişti de cât atunci când nu suntem materialişti (a se citi că suntem/sunteţi în pase proaste) sau în cel mai fericit caz atunci când ne sare în faţă câte unul din descrişii de mai sus mai stam de vorbă cu ei.

Binele ne schimbă ca şi banul? Fericirea înseamnă iubire? Ar trebui să mă bucur de schimbarea asta sau să îmi fie dor de idealistul care a adormit pentru o perioadă nedeterminată în mine?

09, 06 , 2009 - Posted by | Toate

No comments yet.

Leave a Reply

