Two words…

Two words … nothing else

Lecţia despre plicitiseală – partea I

Nu ştiu de ce dar viaţa în România devine tot mai plictisitoare… Offf!… E foarte greu să vorbeşti despre un subiect de “2 bani” în 1000 de cuvinte sau ceva de genul acesta.
De exemplu până şi-n vechile baruri din Botoşani pe care le frecventam pe vremea liceului au devenit tot mai nasoale: muzică de proastă calitate, băutura tot mai scumpă, de renovat/amenajat nici să nu mai pomenim, iar frumoasele preţuri sar până la cer(Offf! că bine mai era acum 4 ani de zile). Din aceste cauze tot timpul încerc să caut ceva diferit, până acum am găsit foarte puţine astfel de “sălaşe”, dar după ce am ieşit de câteva ori, doar în acel loc încep să mă plictisesc sau în cel mai rău caz să adorm(de obicei adorm numai pe muzică bună şi când nu am consumat prea mult alcool).
Şi pe lângă asta mai este şi viaţa de student care vine cu o parte foarte nasoală: cursuri de la ora 8:00 AM, exact când este somnul mai pufos, molcom, misterios, discret(aici se poate face o alternaţie între diferite tipuri de persoane) şi ca să-i punem capac la acestă problemă legată de somnul de “frumuseţe” al studentului putem preciza de aşa numiţii profesori universitari care ne-au programat examenele de parţiale şi cele de sesiune începând cu ora 8:00 AM(e aşa de frumos să te duci cu ochii semi-deschişi la examen şi să vezi că poate nici nu l-ai trecut). Dar aici depinde de norocul individual al persoanei care se află într-o astfel de ipostază.
În final trebuie să precizez că mă pregătesc de Parţialele de săptămâna viitoare. De parcă ar crede cineva asta… . Acesta este un alt exemplu în care eu mă voi plictisi de “moarte”, aşa că am să închei prima parte al acestui articol aici…

Sfârşitul primei părţi

09, 06 , 2009 - Posted by | Toate

No comments yet.

Leave a Reply

