Two words…

Two words … nothing else

Messenger-ul dăuneaza grav degetelor

Mess-ul dauneaza grav degetelor


Oare de ce?
Pentru ca o persoana care sta foarte mult pe mess nu pierde doar o mare parte din timp(orice persoana poate afirma ca timpul inseamna bani), pe langa asta mai pierde treptat si controlul asupra degetelor…Aceasta afirmatie este sustinuta si de unii doctori britanici care sunt totalmente asupra mess-ului.

Opinii!
Ana:Mi se pare aberanta aceasta afirmatie deoarece nu petrec mai mult de 1-2 ore/zi pe mess.
Marius:Eu oarecum sunt antimessenger, asa ca nu mai am ce comenta.
Ioana:Messul este foarte benefic deoarece pot vorbi cu o persoana care se afla la o distanta foarte mare fara bani, deoarece messul este “free”:d.
Eu:Sincer eu am aproape tot timpul messul deschis insa nu conversez decat cu persoanele care am ceva de discutat…Oare de ce? :Pentru ca numi place sa stau sa vorbesc cu toate persoanele, care dupa un timp incep sa ma plictiseasca cu mesaje instant.

Concluzia!
Messul dauneaza grav timpului, sanatatii dar nu si banilor… Asa ca astept opinii sa vad ce alegeti mai departe…

09, 06 , 2009 - Posted by | Toate

No comments yet.

Leave a Reply

