Two words…

Two words … nothing else

Minciuni necontrolate

Omul e setat să mintă, exact cum e setat să nu aibă succes. Unii mint mai frumos, unii mint mai urât, unii mint mai mult, unii mai puţin, ideea e că toţi minţim şi o facem motivat, chiar şi eu. Unde mă încadrez, eu? În prima categorie: eu sunt ală care minte sincer de frumos, eu sunt ală care nu-ţi spune ce crede ci ală care îţi spune ce vrei să auzi ca să pot obţine ce vreau. Însă există şi un efect secundar: nu pot să mint oamenii la care ţin, oamenii pe care îi iubesc(oare?). Vă iubesc pe toti, oamenii!

Dar ce contează cum minţim sau de ce o facem?

Eu vroaiam să scriu despre oamenii care se mint singuri. Îi iubesc la nebunie pe ăştia. De ce? Pentru că sunt mulţi ai dracului. Îmi plac oamenii care sunt în căutarea adevarului dar preferă să se mintă, preferă să nu cunoască, şi trăiesc într-o minciună “perfectă”; doar pentru a nu suferi mai mult, oare? Mai bine ar fi spus că ne minţim pentru că nu suntem multumiţi de noi. Autoiluzionaţii ăştia..
Întotdeauna minţi având în minte „ mai multul , „ mai binele ”, „ mai frumosul ” s.a.

09, 06 , 2009 - Posted by | Toate

No comments yet.

Leave a Reply

