Two words…

Two words … nothing else

Oare suntem experţi în…

Politica si fotbal? Sau doar mass media, in mare parte cea din Bucuresti, vrea sa mai inventeze si altceva pe langa “capsunarii” care castiga un ban cinstit in Italia si Spania?Eu stiam ca suntem experti in furturi-frauda, prostitutie, calculatoare si ca pe ici pe colo romanul s-a nascut poet betiv. Vad mereu la stiri, sau mai bine zis aseara am vazut pe mai toate canalele de televiziune ca ma uit foarte rar la tv, ca romanul e expert cand vine vorba de fotbal si politica. Asta insa nu ramane doar la televizor, e adevarat, ajunge si pe bloguri care sunt predominante cu: “ce-am facut aseara”, “britney fara chiloti”, si pe langa astea apar si acei bloggeri romani experti care vorbesc despre politica si fotbal. O fi bine sau n-o fi chiar asa de bine nu pot sa-mi dau cu parere aici, cel putin nu in ultimele doua cazuri.

Ma simt destul de aiurea cand vad la tv sau pe bloguri fraze de genu’: “Daca e vorba de fotbal si politica tot romanul e expert”. Joc fotbal, nu profesionist, ma uit la fotbal, il inteleg, imi place, tin cu Steaua, era o vreme cand jucam si la pariuri, am si castigat si nu pot sa spun ca sunt expert. Pe de alta parte discut destul de mult cu prietenii(oameni destul de destepti) despre politica si nu doar pentru ca sunt la facultate de profil(stiinte politice in cadrul sectiei de administratie publica), discut chestii destul de aprinse si nu neaparat de partidele romanesti, bataliile dintre ele ci merg mult mai departe , sa-i zic masonerie. Si iar nu pot sa spun ca sunt expert chiar daca imi place. Ar trebui sa renunt la astea ca sa nu mai fiu in aceeasi oala numita banalitate?

Restul va las pe voi sa comentati…

09, 06 , 2009 - Posted by | Toate

No comments yet.

Leave a Reply

