Two words…

Two words … nothing else

Perfecţiunea…

“Eu nu sunt perfect, dar care spune că vreau să fiu? ”

Dacă într-o zi simţiţi nevoia să plângeţi …
Caută-mă …
Promit să nu te fac să râzi,
Dar pot plânge cu tine …
Dacă într-o zi vei simţi nevoia să fugi de toate …
Caută-mă …
Nu-ţi promit să te opreasc,
Dar pot fugi cu tine …
Dacă într-o zi nu vei dori să asculţi muzică …
Caută-mă …
Promit să nu spun nimic dacă tu asta vrei …
Dacă într-o zi, mă vei cauta şi eu nu-ţi voi raspunde …
Vino repede să mă vezi …
Poate că este rândul tău să mă ajuţi şi am nevoie de tine …

09, 06 , 2009 - Posted by | Toate

No comments yet.

Leave a Reply

