Two words…

Two words … nothing else

Viaţa de student la UAIC

Inca de pe data de 1 octombrie , de cand a inceput noul an universitar la Facultatea de Informatica, pot sa afirm ca viata de student mi se pare o porcarie, deoarece daca la liceu imi doream sa scap de liceu acum imi doresc sa scap de facultate(Daca la inceputul liceului spuneam ca am dat de dracu, acu pot sa afirm ca am dat de tatsu`)>:< … Da in acest moment cineva ma intreaba cum este viata de student, nu pot decat sai urez succes sa ajunga la facultate si sa vada singur despre ce este vorba, deoarece dacai spun impresia mea personala sa-r putea sa nu mai vrea sa ajunga la facultate. Deja am ajuns in a 3-ea saptamana de facultate si pot sa afirm ca n-am nici un chef sa invat ceva deoarece majoritatea cursurilor le stiu inca din liceu, mai putin cursurile de matematica si logica pentru informatica(de altfel cele mai dificile cursuri dupa parea studentilor atat din anul I cat si a celorlati din anii mai marii). Sper ca cursurile, seminariile cat si laboratoarele sa devina mult mai interative…:D. In sfarsit dupa atat timp am reusit si eu sa cunosc cativa colegi de grupa(grupa 7, semianul 1A=foarte promitator insa grupa noastra a fost singura grupa care in prima saptamana nu a avut orar). Dar cea tare faza abia urmeaza: Plictisealaaaaaa!!!!??? Oare de ce? asta e singura intrebare ce ma preocupa de ceva timp(oarecum nu este numai a mea:)) ). Asa ca va astept sa comentati acest articol

09, 06 , 2009 - Posted by | Toate

No comments yet.

Leave a Reply

