Two words…

Two words … nothing else

Povestire de weekend

Stiti zicala urmatoare despre povesti?

“Tuturor le plac povestile, iar pentru cel care n-are chef sa asculte: il bag in m*-*a”.

Asa ca se mai sfarseste inca o saptamana si de acum se fac 7 luni si 1 saptamana de cand sunt singur ‘lulea’, ba chiar imi face placere acest statut de burlac… sunt liber sa fac tot ceea ce imi doresc, desi parca lipseste ceva, dar am inceput sa ma bucur inapoi de timpul liber, asa ca felelor aveti rosu in fata ochilor(Not Avaible -scrie pe fruntea mea). Mai ales acum dupa ce m-am tuns chel, ca sa aveti ce admira(stiu ca la majoritatea  fetelor le plac tipii tunsi zero), iar eu am sa-mi continui burlacia…

Asa ca am sa incerc sa va povestesc de ce m-am tuns chel pana la urma:

  1. M-am trezit destul de nervos in acea dimineata;
  2. Am aflat ca un coleg de al meu s-a tuns chel;
  3. Deci tocmai am pierdut si un pariu cu el;
  4. Am mai aflat de la un prieten de al meu ca o sa fie tatic cu o tipa cu care am fost eu acum vreo 2 ani;
  5. La facultate mi-a mers destul de prost in acea dimineata;
  6. Statusem 2-3 ore sa-mi configurez si router-ul in acea dimineata;
  7. Cu o seara inainte facusem baie si-mi era frig la cap;
  8. Aveam nevoie si de o regenerare de par; Acum am un look diferit…
  9. Si sa le fac in ciuda celora care vroiau sa ma tunda chel;

Am facut aceasta descriere ca sa nu ma mai intrebati de ce m-am tuns…

16, 10 , 2009 - Posted by | Viata

2 Comments »

  1. =)) habar nu ai sa scrii … fii mai atent la gramatica si la exprimare, asta in cazul in care presupun ca ai sti sa te exprimi corect

    Comment by :)) | 16, 10 , 2009 | Reply

    • Dute de s*** p*** in alta parte…

      Comment by kordosoft | 16, 10 , 2009 | Reply


Leave a Reply

