Two words…

Two words … nothing else

Timpule, nu-mi fi dusman! Ce-i pentru tine inca un an?

Stau prin casa si ma gandesc cum a mai trecut un an si cum mai vine o primavara, cuvintele nu-si mai au rostul intr-o asemenea situatie, dar tot trebuie sa mai rostect cateva pe sarite… s-a schimbat anul, eu am mai imbatranit putin, viata mi s-a schimbat radical iar totul mi se pare ca ar vrea sa se sparga in capul meu.  Ar fi cazul sa renunt la iesirile din tara pentru cantari, deoarece tot eu voi fi cel ranit, iar de relatiile sentimentale nici nu stiu ce sa mai spun(e prea complicat), dar asta sunt eu, fie de va place, fie de nu, sa stiti ca mie putin imi pasa; dar ceea ce caut nu poate fi scris in cuvinte, nici soptit, ci doar aratat.

Ca acum o saptamana mi-aduc aminte ca eram pe la o cantare de-a unei prietene de-a mea si a inceput sa cante Vama Veche – Vama Veche, la care am intrat intr-o stare de depresie pentru ca pentru ea era doar un simplu cantec, n-a fost in Vama Veche sa vada care este semnificatia acelui cantec si tot asa… dar daca tot a venit vorba de acel mic satuc de la marginea de S-E a Romaniei, mie chiar mi s-a facut dor de el, ba chiar si de oamenii care ii am cunoscut pe acolo, ca acum in toiul iernii totul sa mi se para  un cantec prost…

Acum tot ce-mi doresc este sa reusesc sa trec cu bine de sesiune pentru a ma mai plimba putin prin tara, sa mai vad ce mai fac prietenii mei si dupa care sa merg si-n Vama Veche, indiferent de ce vreme va fi afara. Astept ca timpul sa se scurga mult mai usor si totul sa fie cum mi-am propus.

12, 01 , 2010 - Posted by | Viata

No comments yet.

Leave a Reply

