Two words…

Two words … nothing else

Viata ii o …

Am intrat in ‘stresiune’, ca de cand am urcat la rangul de student n-am fost decat la primul examen in sesiune, restul au fost de stresiune… toate bune si frumoase[s-au cel putin as vrea eu… ], viata merge inainte ca si fumul de tigara (fie ea uda sau uscata) spre cer, dar nu asta are importanta, ci mai important este ca intr-o saptamana am reusit sa ma ranesc pe mine si de 3 ori mai mult pe cei din jurul meu care aveau incredere in mine…

Revenint la situatia actuala imi reprosez incontinuu ca sunt un idiot care n-ar spune NU la nici o tentatie si chestia asta trebuie sa se schimbe, incepand din acest moment… si cel mai rau imi pare ca am reusit sa pierd mai mult decat o iubita, sora sau altcineva, ci am pierdut o prietena de nepretuit, o ‘surioara’ mai mica[am avut-o si-am pierdut-o, desi sper sa nu, dar cred ca sper degeaba…].

Stresiunea incepe, eu incerc sa invat cate ceva, ba chiar incerc a  invata a ma lasa de unele obiceiuri proaste precum fumatul si as avea nevoie de ajutor, incerc a invata a fi nepasator si a nu mai iubi pentru ca iubirea doar raneste[acum tind sa-i dau dreptate persoanei care a spus urmatoarea afirmatie:”Viata ii prea scurta, asa ca nu iubi si plange ci doar fute si zambeste…”]; si cand te raneste atunci te apuci de niste tampenii de nu-i adevarat. Poate ar trebui sa devin nepasator si sa-mi bag picioarele in ea de viata, sau poate ar trebui doar sa-mi schimb atitudinea si sa incep a le da o lectie si celorlalti precum am primit si eu ieri.

Poate ca avea dreptate si Ana[fosta sau actuala mea prietena… nici eu nu mai stiu cum sta situatia], ca ar trebui sa incerc a fi mai simplu si sa nu mai fiu atat de complicat si sa spun lucrurilor mai pe fata, sa nu mai gandesc asa de mult. Ciudata e viata asta… asa ca ma simt precum un un rahat intr-o mare adunatura de persoane…

Ma scufund tot mai tare si trebuie sa invat a inota si din acest motiv trebuie sa mai renunt la unele responsabilitati. Asa ca Aerosmith mi se pare putin in momentul acesta… vreau ceva mai mult in afara de Dream on si Don’t want to miss a thing…

25, 01 , 2010 - Posted by | Toate

2 Comments »

  1. Tin sa imi precizez ca “StreSSesiunea” a fost ales la comun alaturi de studentii participanti la Anssa. Consider ca a fost alegerea potrivita, pentru tot ceea ce explica momentele nu atat de dorite din perioada studentiei. In urma acestui mesaj precizat in articolul tau, observ ca mi-ai citit postarea si ti-a placut si tie ideea acestui substantiv “compus”.
    Insa tu, ca si mine, de altfel, te-ai complicat. Chiar si momentele penibile sau bune din viata de zi cu zi pot fi o sesiune sau un stres, participand – poate – involuntar la anumite situatii din care avem de invatat. Ma bucur sa stiu ca ti-ai invatat lectia, sau ca ti-am dat o scurta lectie, la care puteam si eu sa decad. Dar e vorba de vointa, ambitie si atitudine, sau mai mult de atat, dar trebuie sa inveti sa ti le insumi in timp. Incetul cu incetul, pas cu pas, iti conturezi propria personalitate.
    Nu trebuie sa renunti la unele resposabilitati, ci doar sa stii cum sa le sincronizezi pe toate. Trebuie sa renunti la obiceiurile si apucaturile rele, sa inveti sa spui atunci cand e nevoie, sa accepti opinia celor din jur, chiar daca nu se afla in plina concordanta cu opinia proprie.
    Insa ceea ce incerci sa spui se afla doar in psihicul tau : “Ma scufund tot mai tare”, ” Poate ar trebui sa devin nepasator si sa-mi bag picioarele in ea de viata”, insa continuarile optimiste sunt bune si ar trebui sa fie puse in practica. Nu trebuie sa gandesti negativ, cum obisnuiesti, iar apoi pierzi timpul cu “de ce?”. Alegerea mea ar fi alta: “Ce trebuie facut acum?”.
    Am ales sa iti raspund, intelegand ceea ce insinuai. Nu poti spune ca ai pierdut o sora , o iubita, pentru ca nu poti castiga in diferite moduri. Chiar si atunci cand moare o fiinta, nu poti sa te gandesti ca ai pierdut pe cineva. Eu am ales sa cred, ca atunci ai castigat un inger. Stii la ce ma refer. Restul mai vorbim noi, brother!

    Comment by Delilah | 25, 01 , 2010 | Reply

    • Tu “touche” moi ou ca fait mal le plus puissant … mais au moins j’ai appris la lecon mon petite soeur …

      Comment by kordosoft | 25, 01 , 2010 | Reply


Leave a Reply

