Two words…

Two words … nothing else

Eu sunt omuletul…

Acum 2 zile, pe la ora 4 AM ma cauta o prietena foarte buna si ma invita la niste clatite… La inceput n-am vrut sa accept, dar ma enervasem atat de tare ca mi s-a spart salteaua asa ca am hotarat ca e mai bine sa ma duc desi aveam de indurat un frig cumplit afara. Zis si facut, ca sa ajung la ea si dupa ce si-a terminat de spalat hainele[nu e nebuna… ca si eu am acelasi obicei pe la orele astea de noapte] se apuca de facut clatite[am uitat sa mentionez ca’s mort dupa clatite], ca apoi sa ma intrebe:”Bere?”, iar eu sa o refuz. Dupa o mica discutie cat am mancat si eu 3 clatite[aproape ca de obicei…], ne picara ochii in gura de somn, asa ca era timpul unui pui de somn,  ca-n patutul de acasa[mi-am invatat  lectia abia azi in legatura cu trezitul ei din somn]… Ma trezesc pe la 11 si ma apuc de invatat si trece timpul, dau sa o trezesc… nimic; asa c-am mai lasato sa doarma, si-a dormit  pana pe la vreo 15:30 cand ne-am apucat iara de depanat “povesti de adormit copii”.

Au mai trecut cateva ceasuri… povestea continua, la care urma sa apara prin vizita fostul ei prieten, asa ca era timpul sa se faca “frumoasa”[oarecum ii foarte frumoasa], la care un amic de-al ei ii transmite ca e gelos pe mine[LOL frate… imi este ca o sora asa ca n-ai de ce fi gelos] si dupa care urmeaza faza culminanta: apare tipul si cand o vede ii pica fata[cica om fi noi frati, dar stiam cu ce planuri venea el in vizita…] si ma vede, se ia naspa si cica pleaca… La care sor-mea era fericita ca l-a facut la psihic, dar n-a fost sa fie deoarece a stat la usa sa asculte cum radeam de faza anterioara, dupa care ii transmite toate cele “bune” si pleaca[ciudata faza… tu vii, ramai socat fara motiv si te prefaci ca pleci pentru a trage cu urechea la usa? asta-mi da de gandit]. Dupa care aflu ca din cauza mea a plecat, ca nu ma inghite; iete scart, mi se rupe mie undeva daca ma inghite el sau nu. Dar voi rade multa vreme de aceasta faza; la fel ca de aceia cand am stat vreo 5 ore intr-un bar cu o cana de ceai in fata[dar asta-i alta poveste]…

Sper sa nu mai vad o faza de genul asta prea curand…

c-am sa crap de ras atunci.

28, 01 , 2010 - Posted by | Viata

No comments yet.

Leave a Reply

