Two words…

Two words … nothing else

Top 10 – partea 1

Din categoria hazlii am sa va prezint 10 chestii pe care nu trebuie sa le faci cand esti prin cu amanta

1 )

-Nu este ceea ce crezi, este chiar mult mai bine…

2 )

-Bine ca ai venit… Ioana tocmai imi spunea ca vrea o partida in 3.

3 )

-Uite ce-am gasit in pat draga.

4 )

-(Catre amanta) Cine esti?

5 )

-Ea m-a fortat…

6 )

-Stai linistita ca o platesc din banii mei.

7 )

-Tu cine esti? (… catre amanta: – Nu cunosc aceasta femeie.)

8 )

-Nu va panicati, deoarece este loc suficient in pat pentru toata lumea.

9 )

-Voi doua chiar semanati!

10 )

-Scuze draga dar am uitat sa-ti spun ca m-am angajat ca sex-tester…

Tot din categoria lucrurilor hazlii am sa insir topul lucrurilor la care se gandeste barbatul in pat.

1 )

Ce bine arata noua colega de la servici… ce i-as pune-o.

2 )

Sa-i spun ca m-am culcat sor-sa?

3 )

Simona Patruleasa…

4 )

Oare baietii n-au de gand sa ma scoata acum la o bere ca sa scap?

5 )

Hai odaca cu orgasmul ca la 8 AM am raid la DOTA! Nu pot aceia sa inceapa fara mine pentru ca sunt Asasin!

6 )

Daca nu inghite nici acum ma intorc la Dumitrita!

7 )

Oare asti-a de la BMW au mai scos ceva saptamana asta?

8 )

Iar nu s-a epilat! De parca m-as fute cu tat-su…

9 )

Al dracu’ nenorocit! La nationala o freaca, iar la Fiorentina baga 3 pe meci!

10 )

Ce mi-as pune-o cu cea mai buna prietena a ta…

12, 05 , 2010 - Posted by | Viata

No comments yet.

Leave a Reply

