Two words…

Two words … nothing else

Bancul nr-ul:6

Un tip se duce la Vrei sa fii miliardar, si Virgil Iantu ii pune prima intrebare:
– Cat de adanc este vaginul sotiei dvs?
a) 10 cm
b) 15 cm
c) 18 cm
La care tipul raspunde:
– Pot sa sun un prieten?

Trei femei una cu statut de iubita,a doua cu statut de amanta si a treia cu statut de nevasta,prietene intre ele se intalnesc si hotarasc sa inventeze ceva nou pentru a-si innebuni barbatii….dupa multe discutii hotarasc ele sa isi faca cate un costum de piele,poate poate vor reusi ceva.Dupa ceva timp se intalnesc si isi impartasesc intamplarile:
Cea cu statut de iubita:
-Cand m-a vazut prietenul meu,a zis ca ma iubeste din ce in ce mai mult si am facut dragoste pana dimineata…..
Cea cu statut de amanta:
-Cand m-a vazut amantul meu in acel costum la el in birou a zis ca o sa il innebunesc pe zi ce trece si am facut dragoste toata noaptea la el in birou…
Cea cu statut de sotie:
-Cand a venit barbatul meu de la munca,seara fiind si el obosit mort,m-a intrebat:
-HEI BATMAN CE AVEM LA CINA????

La ora de muzica:
-Domnule profesor, mama mea zice ca am voce…
-Nu conteaza ce sustine mama ta!Vecinii ce zic?

Un stol de pasari zboara in forma de V spre tarile calde.La un moment dat un pui isi intreaba mama:
-Mama, chiar tebuie sa-l urmarim toti pe cretinul ala din fata?
-Ce sa facem mama daca el are harta?

Un evreu se afla pe patul de moarte.Isi cheama fiul si ii spune:
-Itic sa stii ca toate cele 12 casa, 3 ferme, compania de taxi, hotelul…
-Da tata, spune acesta, mi le lasi mie…
-Nu, ti le vand ieftin, foarte ieftin…

-Ce este scris pe ultima pagina din instructiunile de folosire a Daciei?
-Orarul autobuzelor…

19, 05 , 2010 - Posted by | Bancuri

1 Comment »

  1. Excelente primele două! Mă întreb la primul banc ce se putea întâmpla dacă alegea varianta fifty-fifty?

    Comment by Vio | 21, 05 , 2010 | Reply


Leave a Reply

