Two words…

Two words … nothing else

Bancul nr-ul:7

Ratusca la magazin:
– Aveti piine?
– Nu.
– Aveti piine?
– Nu!
– Aveti piine?
– Nu!!
– Aveti piine?
– Nu!!!
– Aveti piine?
– Nuuu!!!!!
– Aveti piine?
– BAAAAAA!!!
Daca ma mai intrebi o data daca am piine, iti bat ciocu’ in cuie de tejghea!
– Aveti … cuie?
– NU!
– Aveti piine?

Ion si Maria mergeau pe strada.
– Ma Ione, io sunt lesbi.
– Ce-i aia?
– Vezi femeia aia de pe strada?
– Da, o vad. Si cei cu ea?
– Pai … mie imi place de ea si as vrea sa fac sex cu ea.
– Tu, Marie! … Cred ca si io sunt lesbi.

Un tip gonea pe autostrada cu mult peste viteza legala. Vazand girofarul
unei masini de politie in oglinda, se gandeste: “Am o masina buna si pot sa
dispar”. Asa ca accelereaza si urmarirea incepe. Accelereaza, accelereaza,
ajunge la viteza maxima dar totusi nu poate sa scape de politist.
Atunci se gandeste ca ar fi mai bine sa renunte si trage pe dreapta.
Politistul se apropie de masina si spune:
– Asculta, baiete. Am avut o zi groaznica si vreau sa ajung acasa.
Inventeaza o scuza buna ca sa te las sa pleci.
Tipul se gandeste putin si raspunde:
– Acum trei saptamani, sotia mea a plecat cu un politist. Cand te-am vazut
in spatele masinii, am crezut ca vrei sa mi-o aduci inapoi!

Intrebare: Care este cea mai adevarata definitie a globalizarii?
Raspuns: Moartea printesei Diana!
Intrebare: Cum asa ?
Raspuns: O printesa engleza cu un amant egiptean are un accident intr-un tunel francez intr-o masina germana cu motor olandez, condusa de un belgian, beat cu wiskey scotian, urmarita fiind indeaproape de paparazzi italieni pe motociclete japoneze. Printesa era tratata de un doctor american cu medicamente braziliene. Si chestia asta iti este trimisa de un roman, iar tu o citesti pe un monitor corean, asamblat de muncitori din Banglades intr-o fabrica din Singapore, transportat cu vapoare de indieni si descarcat de sicilieni, transportat din nou in camioane conduse de soferi mexicani si in final vanduta tie de evrei

22, 05 , 2010 - Posted by | Bancuri

1 Comment »

  1. Ce înseamnă globalizarea… Bancul cu lesbi a fost tradus de mine din engleză acum mai bine de 5 ani. Acum îl regăsesc adaptat în varianta românească… Un bătrân cowboy îmbrăcat mortal cu cămaşă de cowboy, pălărie, blugi, pinteni şi tocuri de pistoale s-a aşezat la un bar să-şi comande o băutură. Aşa cum stătea şi îşi sorbea din whisky, o tânără se aşează chiar lângă el. După ce îşi comandă şi ea o băutură se întoarce spre cowboy şi îl întreabă “Eşti cu adevărat un cowboy?” “Ei bine, mi-am petrecut toată viaţa mânând vacile, potcovind caii, reparând ţarcurile… Cred că sunt,” răspunde cowboy-ul. După un timp, el o întreabă pe tânără ce este ea. “Nu am fost niciodată într-o fermă, deci cowboy nu sunt,” spune tânăra, “dar sunt lesbiană. Îmi petrec toată ziua gândindu-mă la femei. Dimineaţa, după ce mă scol, mă gândesc la femei, când manânc, fac duş sau mă uit la TV, totul mă face să mă gândesc la femei.” La puţin timp după asta, tânăra pleacă şi cowboy-ul îşi comandă alt pahar de băutură. Un cuplu se aşează chiar lângă el şi văzându-l aşa echipat, îl întreabă, “Eşti un cowboy cu adevărat?” “Întotdeauna am crezut că sunt, dar tocmai am descoperit că sunt lesbian.”

    Comment by Vio | 23, 05 , 2010 | Reply


Leave a Reply

