Two words…

Two words … nothing else

Efecte si pedalute de efecte….

In ultima vreme am tras chiulul si nu prea am mai reusit sa mai scriu cate ceva pe blog … dar intre timp m-am apucat de construit efecte electrice… sau mai bine spus: pedalute/cutiute de efecte… prima pedaluta a fost una de distors… si adevarul e ca daca nu esti tare de urechi atunci e cazul sa devii ca-i agresiva tare micuta… oarecum are si niste defecte de constructie… dar acestea le pastrez pentru mine….

..in curand voi atasa poze cu ‘fetita’ mea la care am lucrat 4-5 ore 🙂

 

deci… pozele :

16, 11 , 2010 - Posted by | Toate

1 Comment »

  1. […] Efecte si pedalute de efecte…. Tue Nov 16, 2010 16:53 pm In ultima vreme am tras chiulul si nu prea am mai reusit sa mai scriu cate ceva pe blog … dar intre timp m-am apucat de construit efecte electrice… sau mai bine spus: pedalute/cutiute de efecte… prima pedaluta a fost una de distors… si adevarul e ca daca nu esti tare de urechi atunci e […] […]

    Pingback by Efecte si pedalute de efecte…. - Ziarul toateBlogurile.ro | 16, 11 , 2010 | Reply


Leave a Reply

