Two words…

Two words … nothing else

Vorbe fara rost – 20 feb

Dupa o perioada chiar si negrul devine alb, motiv pentru care nu ar mai trebui sa-mi bat capul cu toate aberatiile[vorbe fara rost] din jurul meu, ci sa incerc a le modela dupa propriul meu gust, chiar daca situatia are prea multa ‘zeama de lamaie’ o voi indulci cu niste zaharina. Totul dupa bunul gust…

A mai trecut o zi… situatia se schimba si viata merge inainte, cu bune, cu rele… ce mai conteaza, atat timp cat este cineva langa tine, care sa-ti fie alaturi la bine si la greu… care sa te sustina moral, sa te mangaie, sa te alinte, sa-ti spuna vorbe frumoase, sa faca in asa fel incat incat sa uiti de toate grijile si neajunsurile de care ai parte; si imi aduc aminte de o vorba :” sa ne inchidem intr-un turn de fildes …”, situatie careia i-am gasit si un raspuns: “cand?”. Uite asa mai trec 24 de ore… si vorba: “24 din 24”, ii fara rost, zadarnica… si niciodata n-as putea fi de acord cu ea… dar ce mai conteaza?

Astazi este 20 februarie… si pentru mine au mai ramas 1382400 secunde pana la un moment ce-l astept de foarte mult timp… pana atunci astept, sa vad ce va fi; nici eu nu sunt sigur, dar speranta moare ultima…

Sunt optimist

20, 02 , 2011 Posted by | Viata | 1 Comment